Produkty, które oferujemy w naszym sklepie są dostarczane do Klienta za pośrednictwem firmy kurierskiej. Współpracujemy z wieloma firmami spedycyjnymi, dlatego umożliwiamy naszym Klientom wybór przewoźnika zgodnie z ich doświadczeniem i preferencjami.
Koszty dostawy produktów oferowanych w naszym sklepie zależą od rodzaju produktu, rozmiaru i gabarytu oraz formy płatności.
Poczta Polska - do 1kg - 10zł, powyżej 1kg - 20zł
Paczkomat InPost - do 20kg - 12zł
Kurier DPD - do 25kg - 15zł
Kurier DPD Pobranie - do 25kg - 16zł
Kurier Pocztex - do 20kg - 9,99zł
Kurier Pocztex Pobranie - do 20kg - 12zł
Formy płatności:
GOTÓWKA
Płatność gotówką w wybranym punkcie odbioru przy odbiorze zamówienia.
POBRANIE
Płatność gotówką kurierowi.
Wybierając sposób płatności za pobraniem, za zamówione towary zapłacisz gotówką przy odbiorze przesyłki bezpośrednio kurierowi.
TRADYCYJNY PRZELEW BANKOWY
Przelew jest to standardowa wpłata na konto bankowe. Czas realizacji zamówienia liczony jest od momentu zaksięgowanie wpłaty. Standardowy przelew zostaje zaksięgowany zwykle w ciągu jednego dnia roboczego.
Wpłaty dokonane na poczcie oraz z konta zagranicznego pojawiają się na koncie po upływie kliku dni.
PRZELEW ONLINE (Przelewy24)
Przelew on line to szybki, wygodny i całkowicie bezpieczny sposób płatności dla posiadaczy kont obsługujących płatności elektroniczne. Transakcje obsługiwane przez usługę internetową Przelewy24. Wszystkie informacje podawane w czasie dokonywania płatności są zakodowane i bezpieczne dzięki zastosowaniu protokołu SSL.
RATY
Raty przez Internet.
Wybierając tę opcję, po złożeniu zamówienia następuje przekierowanie na bezpieczną stronę banku, na której należy uzupełnić wymagane pola.
Punkty odbioru:
Istnieje możliwość odbioru osobistego zamówienia. Ponieważ towar musi zostać dostarczony do wybranego salonu, czas realizacji zamówienia może nieznacznie się wydłużyć. O możliwości odebrania zamówienia powiadamiamy za pomocą wiadomości e-mail lub telefonicznie na specjalne życzenie Klienta.
Uwaga! Odbiory osobiste realizowane są od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00-18:00, w soboty w godz. 10.00-14.00.
BabySpec
ul. Krakowska 45
42-200 Częstochowa
Kurier DPD:
- przewidywany czas dostawy 1-2 dni robocze
- przesyłki pobraniowe można opłacić gotówką, kartą płatniczą oraz Blikiem
- powiadomienie e-mail/SMS
- możliwość interaktywnego zarządzania procesem dostawy na mojapaczka.dpd.com.pl lub w aplikacjiDPD Mobile, m.in. zmiana terminu lub miejsca doręczenia, przekierowanie do punktu odbioru DPD Pickup lub automatu paczkowego DPD Pickup Station, do bezpiecznego miejsca lub do sąsiada
- historia przesyłki dostępna na stronie: dpd.com.pl po wpisaniu numeru listu przewozowego w polu „Gdzie jest moja paczka?” lub poprzez kontakt z Biurem Obsługi Klienta DPD pod numerem telefonu 22 577 55 55, od poniedziałku do piątku w godz. 9:00 – 18:00 oraz w soboty w godz. 8:00 – 14:00
Dostawa do punktu DPD Pickup:
- szeroka dostępność punktów DPD Pickup oraz automatów paczkowych DPD Pickup Station
- przewidywany czas dostawy 1-2 dni robocze
- powiadomienie e-mail/SMS
- możliwość interaktywnego zarządzania procesem
- dostawy na mojapaczka.dpd.com.pl lub w aplikacji DPD Mobile, m.in. zmiana terminu doręczenia
- czas na odbiór przesyłki w punkcie DPD Pickup/automacie paczkowym DPD Pickup Station: 3 dni robocze
- historia przesyłki dostępna na stronie: dpd.com.pl po wpisaniu numeru listu przewozowego w polu „Gdzie jest moja paczka?” lub poprzez kontakt z Biurem Obsługi Klienta DPD pod numerem telefonu 22 577 55 55, od poniedziałku do piątku w godz. 9:00 – 18:00 oraz w soboty w godz. 8:00 – 14:00