w3c

w3c

Regulamin sklepu internetowego www.babyspec.pl

Właścicielem sklepu internetowego www.babyspec.pl jest:
SOLEDO Walaszczyk, Parzyjagła Sp. J.
ul. Krakowska 45
42-200 Częstochowa
NIP: 9492234339

Kontakt:

BabySpec
ul. Krakowska 45
42-200 Częstochowa
e-mail: marketingsoledo@babyspec.pl
nr telefonu: 609 897 970

Sklep internetowy www.babyspec.pl prowadzi detaliczną sprzedaż produktów dziecięcych – sprawdzonych producentów oraz importerów, których znaki towarowe oraz posiadana marka gwarantują swoim klientom i użytkownikom wysoką jakość, bezpieczeństwo oraz satysfakcję z użytkowania.
Producenci zobowiązani są na swoich produktach umieszczać wszystkie niezbędne i wymagane odpowiednimi przepisami stosowane oznaczenia posiadanych certyfikatów, atestów i norm.

Sklep www.babyspec.pl do prezentacji produktów stosuje dane techniczne, opisy, zdjęcia, multimedia itp. pozyskiwane z oficjalnych źródeł pochodzących bezpośrednio od producentów/importerów.

Wszystkie towary, nazwy oraz znaki handlowe w naszym sklepie używane są wyłącznie w celach identyfikacyjnych i mogą być zastrzeżonymi znakami towarowymi ich właścicieli.



§ 1. Zamówienia

1. Sklep internetowy www.babyspec.pl czynny jest przez 7 dni w tygodniu, 24h na dobę. W tym czasie można przeglądać prezentowane oferty handlowe, składać zamówienia do koszyka, wypełniać formularze oraz przesyłać pisemną komunikację za pomocą poczty email.

2. Komunikacja zwrotna oraz obsługa zamówień sklepu internetowego odbywa się w godzinach pracy sklepu internetowego tj.
Od poniedziałku do piątku w godzinach 10.00 – 18.00

3. Zamówienia można składać w jeden z wybranych sposobów:
- „po zalogowaniu się” - w systemie poprzez formularz zamówienia i za pośrednictwem
„koszyka zakupów",
- „bez logowania się” w systemie – poprzez formularz zamówienia,
- pisemnie przez email przesłany na adres: esklep@babyspec.pl
- telefonicznie - podczas rozmowy z Koordynatorem sklepu internetowego

4. Prawidłowe złożenie zamówienia wymaga podania przez Klienta prawdziwych danych niezbędnych do realizacji procesu zamówienia i wysyłki:
- zamawiany produkt/produkty - marki, modelu i kolor zamawianego towaru
- zamówiona ilość
- sposób i uzgodniony termin dostarczenia
- całkowite koszt dostawy
- forma płatności
- adres dostawy
- dane kontaktowe nr telefonu, adres e-mail zamawiającego

5. Wszystkie otrzymane zamówienie – są pisemnie potwierdzane przez sklep internetowy.
Zamówienia telefonicznie wymagają dodatkowo pisemnego potwierdzenia Zamawiającego, jako odpowiedzi na otrzymane potwierdzenie ze sklepu.

6. Istnieje możliwość w niektórych sytuacjach, że obsługa sklepu kontaktuje się na podane przez Klienta dane kontaktowe w celu: wyjaśnienia, doprecyzowania i ustalenia indywidualnych warunków realizacji zamówienia.

7. Przedmiotem sprzedaży są produkty przedstawione w ofercie sklepu internetowego. Duża część produktów dostępna jest w magazynie Sprzedającego. Czas realizacji wynosi zazwyczaj do 7 dni roboczych. Może występować sytuacja gdy dany produkt na daną chwilę nie jest dostępny w magazynie Sprzedającego i/lub Producenta/Importera. Wówczas indywidualnie a po informacji od Producenta/Importera ustalany jest czas dostawy produktu i realizacji zamówienia za wiedzą i zgodą Klienta. Jeśli Klientowi nowy termin dostawy nie odpowiada – może bez żadnych kosztów anulować złożone zamówienie.

8. Zamówienia nie potwierdzone lub co do których będą wątpliwości bez możliwości wyjaśnienia z powodu braku kontaktu z zamawiającym nie będą realizowane.

9. Realizacja i wysyłka towaru odbywa się dopiero w momencie, gdy obsługa sklepu stwierdzi całkowitą poprawność złożonego zamówienia zgodnie z pkt. 4 niniejszego paragrafu.

10. Do każdego zamówienia wystawiany jest paragon. Istnieje możliwość wystawienia faktury VAT – na uprzednio zgłoszone życzenie Klienta, który w tym celu obowiązany jest podać dokładne i prawdziwe dane wymagane do faktury.


§ 2. Płatności


1. Ceny wszystkich oferowanych wózków i innych artykułów są cenami brutto i zawierają podatek VAT. Każda sprzedaż dokumentowana jest paragonem fiskalnym bądź fakturą VAT wyrażona w polskich złotych (PLN)

2. Możliwe są rodzaje płatności spośród:
- płatność kurierowi gotówką przy odbiorze towaru,
- płatność kurierowi kartą płatniczą przy odbiorze towaru,
- płatność internetowa za pośrednictwem systemu Przelewy24
- płatność przelewem bankowym na wskazane konto bankowe, na zasadzie przedpłaty – towar zostanie wysłany w chwili zaksięgowania przelewu bankowego

Numer konta bankowego:
Soledo Walaszczyk, Parzyjagła Spółka Jawna
mBank PL 78 1140 2004 0000 3202 7814 0735

- płatność gotówką, kartą płatniczą lub za pomocą aplikacji w smartfonie w momencie odbioru zamówionego towaru w naszym sklepie stacjonarnym w Częstochowie przy ul. Krakowskiej 45,

- rozliczenia transakcji kartą kredytową i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem Przelewy24.




§ 3. Wysyłka /odbiór towaru

1. Odbiór osobisty – w sklepie stacjonarnym BabySpec w Częstochowie przy ul. Krakowskiej 45

2. Wysyłka za pośrednictwem firm kurierskich (DPD, Inpost) - towar wysyłany jest w odpowiednio zabezpieczonym opakowaniu.

3. Odbiór produktu przesłanego za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD - muszą Państwo pokwitować własnoręcznym podpisem. W momencie pokwitowania przechodzi na Państwo prawo własności towaru oraz wszelkie ryzyka związane z jego posiadaniem, użytkowaniem, utratą czy uszkodzeniem.

4. Po odbiorze przesyłki należy niezwłocznie sprawdzić jej zawartość pod względem kompletności i zgodności ze złożonym zamówieniem. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia przesyłki podczas transportu należy w obecności kuriera spisać protokół szkody. Jednocześnie należy powiadomić o tym fakcie sprzedawcę przedstawiając mu wypełniony i podpisany protokół ewentualnej szkody.

5. Nie realizujemy wysyłek zagranicznych. Towar wysyłamy wyłącznie na terenie Polski.



§ 4. Gwarancje i reklamacje

 Warunki reklamacji

  1. Sprzedający jest zobowiązany do wydania Produktu bez wad fizycznych oraz prawnych.

  2. Konsument jest uprawniony do złożenia reklamacji w terminie dwóch lat od daty otrzymania produktu oraz w terminie 1 roku od daty stwierdzenia wady produktu.

  3. Sprzedający, niezwłocznie nie później jednak niż w terminie 14 dni od daty zgłoszenia jest zobowiązany do ustosunkowania się do złożonej przez Kupującego reklamacji oraz do powiadomienia go o sposobie dalszego postępowania.

  4. Kupujący może zgłosić reklamację zakupionego produktu na adres e-mail reklamacje@babyspec.pl lub pisemnie na adres Soledo, Walaszczyk, Parzyjagła Sp. J. ul. Krakowska 45C, 42-200 Częstochowa.

  5. W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Konsumenta – na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym – Konsument może żądać naprawy Produktu (usunięcia wady), wymiany towaru na wolny od wad, obniżenia ceny Produktu albo może odstąpić od umowy sprzedaży.
    W razie braku możliwości wymiany Produktu, usunięcia wady Produktu lub obniżenia ceny Sprzedający zwróci należność niezwłocznie zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa.

  6. Z zastrzeżeniem przypadków określonych w art. 561(1) § 2 i 3 kodeksu cywilnego koszty wymiany lub naprawy Produktu ponosi Sprzedający.

  7. Kupujący nabywający towar w celu związanym bezpośrednio z jego z działalnością zawodową lub gospodarczą ma prawo złożyć reklamację stosownie do obowiązujących
    w tym zakresie przepisów prawa. Sprzedający zastrzega przy tym, że odpowiedzialność
    z tytułu rękojmi za wady nabytego towaru, ogranicza się do kwoty, za którą Kupujący (niebędący Konsumentem) nabył towar.


8. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać:
a. imię, nazwisko, adres Kupującego
b. datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
c. przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,
d. opis wszelkich okoliczności uzasadniające reklamację.
e. dane kontaktowe zgłaszającego reklamacje (nr. telefonu, adres poczty @)

Warunki gwarancji:

  1. Produkty oferowane przez Sprzedającego za pośrednictwem sklepu internetowego, mogą posiadać gwarancję producenta lub importera, obowiązującą na terenie Polski. Sprzedający nie udziela sam gwarancji na sprzedawane produkty, co nie wyklucza możliwości dochodzenia roszczeń na podstawie rękojmi. Uprawnienia z tytułu gwarancji należy wykonywać zgodnie z warunkami zamieszczonymi w gwarancji.

  2. W przypadku towaru, na który producent lub importer udzielił gwarancji podmiot, któremu przysługują uprawnienia z tytułu gwarancji  może reklamować Produkt posiadający wady:

  • korzystając z uprawnień wynikających z udzielonej gwarancji - w tym wypadku Kupujący reklamuje produkt bezpośrednio do gwaranta (podmiotu udzielającego gwarancji
    producenta, importera itp.), a Sprzedający pośredniczy tylko w przekazaniu reklamacji. Kupujący według swego wyboru może zgłosić się bezpośrednio do serwisu gwarancyjnego albo do Sprzedającego;
  • korzystając z uprawnień przysługujących mu od Sprzedającego z tytułu rękojmi.

§ 5. Odstąpienie od umowy
 

  1. Konsument może odstąpić od umowy bez podania przyczyny i bez ponoszenia dodatkowych kosztów, z zastrzeżeniem ust. 3 niniejszego paragrafu w terminie 14 dni od dnia dostarczenia zakupionego produktu. Powyższe dotyczy też Klienta będącego osobą fizyczną prowadzącą działalność gospodarczą dokonującą zakupu "na firmę" w przypadku gdy zakup ten nie wiąże się bezpośrednio z prowadzoną przez niego działalnością gospodarczą. Odstąpienie od umowy wymaga formy pisemnej, przy czym może zostać złożone na formularzu, którego wzór stanowi załącznik do niniejszego Regulaminu.

  2. Produkt w stanie niezmienionym podlega zwrotowi niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od złożenia pisemnego oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Do zachowania terminu wystarczy przekazanie Produktu przewoźnikowi do wysyłki przed jego upływem.

    Produkt należy zwrócić na adres Sprzedającego: Soledo Walaszczyk, Parzyjagła Sp.J. ul. Krakowska 45C, 42-200 Częstochowa.

  3. Bezpośredni koszt zwrotu Produktu w wyniku odstąpienia ponosi Konsument. Jednocześnie Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru Produktu, jego cech lub funkcjonowania. Sprzedający nie jest zobowiązany zwracać Konsumentowi dodatkowych kosztów wynikających z faktu wyboru przez Konsumenta sposobu dostarczenia rzeczy innego niż najtańszy, zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedającego.

  4. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się:

  1. od daty otrzymania Produktu przez Kupującego;

  2. od daty otrzymania przez Kupującego ostatniej części zrealizowanego zamówienia – jeżeli zamówienie jest realizowane w częściach.

  1. Sprzedający niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy, zwróci Kupującemu wszystkie dokonane przez niego płatności, zgodnie z § 8 Regulaminu i z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. Przy czym Sprzedający wstrzyma się ze zwrotem płatności, o których mowa
    w zdaniu poprzedzającym do chwili otrzymania Produktu z powrotem lub dostarczenia przez Kupującego dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

  2. Kupujący nabywający Produkt w celu związanym bezpośrednio z jego z działalnością zawodową lub gospodarczą ma prawo odstąpić od umowy na zasadach ogólnych stosownie do obowiązujących w tym zakresie przepisów prawa.


 Formularz do pobrania - tutaj.



8. Sprzedawca oświadcza, że w przypadku odstąpienia od Umowy nie przyjmuje przesyłek „pobraniowych” od Klientów, w związku z tym towar zwracany z koniecznością zapłaty za niego przy odbiorze może być nieodebrany.



§ 6. Ochrona danych osobowych


1. Składając zamówienie Klient wyraża zgodę na przetwarzanie podanych przez siebie danych osobowych w celu obsługi zamówienia i realizacji wysyłki.

2. Poprzez złożenie zamówienia Klient wyraża zgodę na przetwarzanie i wykorzystanie swoich danych osobowych.

3. Wszelkie dane osobowe przetwarzane są przy zachowaniu aktualnych wymogów bezpieczeństwa danych (w tym RODO)

4. Wszelkie kwestie ochrony danych osobowych reguluje Polityka Prywatności, która stanowi integralną część regulaminu sklepu internetowego www.babyspec.pl

5. Polityka Prywatności jest dostępna pod następującym adresem: https://babyspec.pl/content/polityka-prywatnosci

§ 7. Zapisy końcowe


1. Regulamin jest częścią zawieranej umowy kupna – sprzedaży, a jego treść jest obowiązująca zgodnie z brzmieniem z momentu złożenia zamówienia.

2. Złożenie zamówienia poprzez www.babyspec.pl oznacza akceptację postanowień tego regulaminu.

3 W sprawach nie uregulowanych niniejszym regulaminem stosuje się przepisy obowiązującego prawa, w tym przepisu Kodeksu Cywilnego.

4. Wszelkie spory wynikłe na tle stosowania postanowień niniejszego Regulaminu będzie rozstrzygał Sąd właściwy dla miejsca siedziby Sprzedającego – właściciela sklepu internetowego BabySpec.

Boxed:

Sticky Add To Cart

Font: